Wymiana sensora w alkomacie AL-8000 + kalibracja
Opis
Wymiana sensora w alkomacie Promiler AL-8000 + kalibracja
Uwaga! podczas zakupu proszę pamiętać, że serwis aby mógł dokonać wymiany uszkodzonego czujnika musi posiadać alkomat w którym to ma dokonać wymiany. Nie sprzedajemy sensorów bez wykonania usługi kalibracji.
Serwis daje 12 miesięcy gwarancji na sensor elektrochemiczny oraz 6 miesięcy w przypadku sensora półprzewodnikowego.
Należy pamiętać, że po każdej wymianie sensora serwis musi dokonać kalibracji urządzenia na wartościach wzorcowych. Nasze laboratorium wyposażone jest w symulatory amerykańskiej marki ACS co gwarantuje najwyższą jakość wykonywanych pomiarów. Po wykonaniu adiustacji firma wystawia certyfikat potwierdzający przeprowadzenie czynności serwisowych.
Możesz skorzystać z opcji darmowej wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów INPOST
UWAGA: darmowa wysyłka nie obowiązuje alkomatów wysyłanych na darmową adiustację (kalibrację) za pośrednictwem Poczty Polskiej. Można skorzystać z tej opcji ale do usługi zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 15,00 zł brutto.
Zachęcamy do bezpośredniej wysyłki ZA DARMO za pomocą paczkomatu do naszego głównego serwisu.
Postępuj według poniższych kroków - to nic trudnego.
1. Zapakuj swój alkomat do koperty bąbelkowej lub do innego bezpiecznego opakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz numer zamówienia oraz kartę gwarancyjną (jeżeli alkomat był zakupiony w PROMIL-LAB).
2. Wypełnij formularz darmowego zwrotu przez Paczkomaty klikając tutaj według poniższego wzoru:
3. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zwrotu otrzymasz kod nadania w paczkomacie. Odwiedź dowolny paczkomat i na paczkomacie wybierz "nadaję paczkę" wpisując swój numer telefonu i kod zwrotu otrzymany od Inpostu. Włóż przesyłkę do paczkomatu i to wszystko. Nie musisz nic naklejać na przesyłkę.
4. Oczekuj na potwierdzenie sms o przyjęciu alkomatu na serwis. Poinformujemy również Ciebie o planowanym terminie realizacji usługi.
MASZ JAKIEŚ PYTANIA, WĄTPLIWOŚCI? - ZADZWOŃ!
Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu: (71) 757 50 53 lub 538 159 288
pon-pt: w godzinach 8:00-18:00
za pośrednictwem Poczty Polskiej