Kalibracja alkomatów Pabianice
W celu bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym wielu kierowców decyduje się na zaopatrzenie się w alkomat. Daje on dużą wygodę i możliwość kontrolowania swojej trzeźwości, szczególnie w wątpliwych sytuacjach. Nie jest już konieczne odmawianie sobie przyjemności z jazdy, korzystając z alkomatu, zawsze ma się pewność, kiedy można, a kiedy należy zaniechać prowadzenie auta.
Samo posiadanie takiego narzędzia jednak nie wystarczy. Musi ono być odpowiednio użytkowane i skalibrowane. Sugerowany czas wykonania kalibracji często jest warunkowany przez producenta. Zaleca się jednak nie korzystać z urządzenia dłużej niż 12 miesięcy od wykonania pierwszego pomiaru. Brak stosowania się do reguł może skutkować błędnym wykonaniem badania i zakłamanymi wynikami. Bezpośrednio ma to wpływ na bezpieczeństwo na drogach, zarówno własne, jak i innych uczestników ruchu.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
Pabianice kalibracja alkomatów
Poprawnie działający alkomat jest kluczem do otrzymania rzetelnego wyniku pomiaru trzeźwości kierowców. Istotne jest przede wszystkim właściwe użytkowanie. Jednak z upływem czasu alkomaty rozkalibrowują się także samoistnie. Należy je zatem regularnie regulować. Rozwiązaniem tego problemu staje się serwis kalibracji alkomatów w Pabianicach.
Jest to coraz prężniej rozwijający się region. To drugie pod względem wielkości miasto aglomeracji łódzkiej. Umiejscowienie niemal w samym centrum Polski czyni Pabianice dobrym punktem łączącym często używane polskie trasy. Czas wykonania usługi kalibracji wynosi około 30 minut, dlatego zlecenie tej usługi nie powinno być problemem nawet dla tych bardziej zabieganych osób.
Kiedy należy skalibrować alkomat?
Alkomaty wymagają kalibracji ze względu na stosowane w nich sensory. To właśnie od ich rodzaju zależy zalecana częstotliwość wykonywania tego działania. Alkomat zawierający sensor półprzewodnikowy będzie wymagał kalibracji częściej niż model posiadający sensor elektrochemiczny. Ten pierwszy zaleca się regulować po wykonaniu od 100 do 300 pomiarów, natomiast bardziej specjalistyczne narzędzie pozwala cieszyć się rzetelnymi wynikami do minimum 500 użyć, a w zależności od producenta, do 12 miesięcy od wykonania pierwszego badania. Alkomat należy skalibrować także, gdy wynik badania osoby spożywającej alkohol jest różny od 0,00 ‰. O konieczności kalibracji może przypominać także pojawiający się na wyświetlaczu napis CAL.
Przykładami złego użytkowania alkomatu są: jego przechowywanie w samochodzie, gdzie jest narażony na skrajnie różne warunki meteorologiczne, jak także wykonywanie badania nie odczekując 30 minut od ostatniego spożycia alkoholu. Zaszkodzić poprawności działania alkomatu można także wykonywanie badania bezpośrednio po paleniu wyrobów tytoniowych.
Możesz skorzystać z opcji darmowej wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów INPOST
UWAGA: darmowa wysyłka nie obowiązuje alkomatów wysyłanych na darmową adiustację (kalibrację) za pośrednictwem Poczty Polskiej. Można skorzystać z tej opcji ale do usługi zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 15,00 zł brutto.
Zachęcamy do bezpośredniej wysyłki ZA DARMO za pomocą paczkomatu do naszego głównego serwisu.
Postępuj według poniższych kroków - to nic trudnego.
1. Zapakuj swój alkomat do koperty bąbelkowej lub do innego bezpiecznego opakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Do przesyłki dołącz numer zamówienia oraz kartę gwarancyjną (jeżeli alkomat był zakupiony w PROMIL-LAB).
2. Wypełnij formularz darmowego zwrotu przez Paczkomaty klikając tutaj według poniższego wzoru:
3. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zwrotu otrzymasz kod nadania w paczkomacie. Odwiedź dowolny paczkomat i na paczkomacie wybierz "nadaję paczkę" wpisując swój numer telefonu i kod zwrotu otrzymany od Inpostu. Włóż przesyłkę do paczkomatu i to wszystko. Nie musisz nic naklejać na przesyłkę.
4. Oczekuj na potwierdzenie sms o przyjęciu alkomatu na serwis. Poinformujemy również Ciebie o planowanym terminie realizacji usługi.
MASZ JAKIEŚ PYTANIA, WĄTPLIWOŚCI? - ZADZWOŃ!
Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu: (71) 757 50 53 lub 538 159 288
pon-pt: w godzinach 8:00-18:00
za pośrednictwem Poczty Polskiej